Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

dinsdag, oktober 24, 2006

Vrije dagen

Je vriendinnetje vraagt of je een maandag extra vrij kan nemen, haar dochtertje Lyka heeft herfstvakantie en is er i.p.v. alleen een weekendje (andere keer...) nu ook maandag en dinsdag.
Je gaat je vrije-dagen-kaart eens bekijken en komt erachter dat je er nog 14,5 hebt staan, je mag in december geen vrij nemen, dus nu wat opnemen is niet zo erg...
Ik heb een heerlijk lang weekend gehad, ook even een side-verhaal, dus het opnemen was niet nutteloos.
Nu... Zoals gezegd mag ik in december niet opnemen en heb ik er, goed rekenen..., idd nog 13,5 over.
Aangezien lief vriendinnetje en mijn huishouden (sorry huisgenoot) meer aandacht wilden ben ik maar eens gaan vragen wanneer ik nog wat vrij kon krijgen.
Zo geschiedde (mits collega accoord gaat) dat nanne de komende weken in oktober en november de vrijdag vrij ging zijn (i hope).