Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

donderdag, oktober 26, 2006

Da Vinci

De 'Da Vinci Code', ik heb het boek al 2 keer gelezen en al meer dan 10 geroepen dat ik naar de film wilde.
Maar ik ben niet iemand om alleen naar de film te gaan en kon geen metgezel vinden met tijd, geld en interesse, daarbij stond het niet zo hoog op mijn prioriteiten-lijstje dat ik het zelf redde.
Dus... daar sta je bij de BP en staat daar de DVD te koop, wel wat duur maar anders komt ie nooit in mijn collectie...
Na een halve week meegereisd te hebben in mijn auto begon er iets te schreeuwen vanuit mijn deur (Iets van "kijk mij, kijk mij"), dus bij het vriendinnetje het idee neergelegd om daar te eten en dan filmpje te kijken.
Maar wat kunnen vrouwen soms praten, de DVD is er rond 20:30 in gegaan, en we begonnen pas rond half 10 met kijken.., ach een goed gesprek kan soms ook geen kwaad.
Ok, jij kent het verhaal en bent nieuwschierig naar de verfilming ervan, je kent ook de basisprincipe's van de Da Vinci code zelf. Maar je film-partner kent noch het boek noch de mythe rond de code (inhoudelijk) niet, hoe ga je iemand daarop voorbereiden.
Na wat lastige uitlegstapjes toch maar de film kijken, waarin alles alsnog word uitgelegd.... ZUCHT, waarom was ik dat vergeten.

Ik hou van je lieverd!