Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

maandag, oktober 30, 2006

Verhuizingen

Verhuizingen zijn verwarrend.
Stel je voor dat je een jaar lang gewend ben op je werk aan te komen, 3e deur kantine in, en daarna 5e deur naar je werkplek toe..
Toen besloot men een extra ruimte te creeeren i.v.m. een nieuwe medewerker.
Daar sta je bij die 5e deur ineens, he! dit is mijn werkplek niet, ik moet nu de 6e deur hebben.
Even later terug om nog meer koffie te halen, normaliter is dat 1 deur overslaan en dan de kantine in. Alleen sla ik nu een deur over en.... sta ik in de vergaderruimte, damn ik moest een deur verder hebben.
Dan heb ik het nog geeneens gehad over het verplaatsen van mijn collega's computer, iemand die dacht "stekker eruit en verplaatsen maar", alleen zat mijn computer en randapparatuur ook op dat stekkerblok, best raar als halverwege je gesprek je headset het ineens niet meer doet...
Verhuizingen, niet aan mij besteed als ik er zelf geen deel aan neem, je draait je om en het is zoals je gewend bent, je draait je even later weer om en alles is ineens anders.