Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

zondag, november 05, 2006

Weekendje Lyka

Ik weet even niet of ik het al had gemeld, maar Tylani had ook een dochtertje van nu 8 (bij)naam Lyka.
Aangezien die doordeweeks bij haar vader(s) is komt zo om het weekend naar Tylani toe, ben ik dan ook dat gehele weekend met hun samen.
Dat is best wennen, van een jonge mannelijke vrijgezel naar ineens een half vaderfiguur toegaan.
Ben nu mijn eigen huis weer even hallo aan het zeggen en even weinig zin om iets te typen... beetje achterstallige mail wegwerken, surfen etc.