Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

dinsdag, november 07, 2006

Light

Als er 1 ding is wat me steeds vaker gaat irriteren is het LIGHT!
Overal en alles is tegenwoordig light, wat is er mis met de gewone producten?
Als men bang is om te dik te worden of teveel cholesterol ofzo te krijgen dan is er toch echt wat anders mis... de mens leeft al eeuwen prima zonder LIGHT-producten.
Wat mij vandaag weer eens verbaasde was de welwillende meewerking hiervoor door onze supermarkten.
Zo was ik in een vestiging van 's lands grootste kruidenboer uit de Zaanstreek (AH? idd AH!) op zoek naar niet-LIGHT vruchten-yoghurt, die was er gewoon niet!!!
Ja, Mona boordevol en dan soort zaken maar dat zocht ik niet, ik zoek een standaard vierkant pak vruchtenyoghurt met een beetje vet (i can use it).
Zo is van chips altijd bekend dat het een "vette snack" is... dus "laten we er maar een magere snack van maken", waarom???? Waarom niet wat minder eten als je beetje "dik" bent.
Even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen LIGHT-producten zelf, er zijn mensen die dit om wat voor een reden nodig hebben, maar waarom moet het de gewone producten vervangen in zulke masse.
Ik zit eraan te denken om LIGHT in geheel te boycotten, oftewel ik koop het niet meer (doe ik toch al niet voor verjaardagen), maar ja, vriendinnetje wil wel erg graag suikervrij dus als ik iets aan drinken voor haar wil kopen zal ze niet blij zijn met yoghi MET suiker...
Twijfel twijfel.... ik laat dit maar even inzinken denk ik.
Anyway, ik kan er eeuwig over doorgaan, laat ik dat maar niet doen.