Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

donderdag, november 09, 2006

Me vs Dad part I

Ik begin langzamerhand het gevoel te krijgen dat ik meer en meer op mijn vader begin te lijken, en ik weet niet of je daar blij mee moet zijn.
Je kent het wel, dezelfde flauwe grappen maken, dezelfde (on)interresse in bepaalde zaken, dat soort dingen.
Daarom heb ik besloten om voor mezelf te gaan bijhouden op welke punten ik nou precies op mijn vader lijk. Iedere keer als ik een moment heb "damn, ik begin op hem te lijken" zal ik het bij de stapel moeten optellen, vandaar ook 'part I' want ik ben bang dat er meer gaan komen.

Het puntje van vandaag: - Als de vrouw van huis is... dan zijn de mannen lui en eten ze iets makkelijks (bijv pizza).
uitleg: Je belt je ouders "kan ik komen eten", en je krijgt als antwoord "je moeder is niet thuis, ik eet pizza". Zelf ben ik niet vaak bij mijn vriendin, dus eet ik vaak wat makkelijks :-)