Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

zaterdag, december 16, 2006

Joost jr. (Josine jr. voor Tylani...)

Tylani wil al een tijd graag nog een kind, en zoals het het nu voor staat het liefst nog steeds met mij.
Op zich vind ik dat niet erg, alleen na 6 maanden is dat toch een beetje vroeg... niet?

Aangezien zij al is begonnen met het verzinnen van namen beginnen er toch bij mij ook namen op te komen. Ik ben af en toe erg chaotisch, dus moet ik ze maar ergens vast noteren....
De lijst zal ik in de loop der tijden wel uitbreiden:

Meisjes ---------------- Jongens
Floryn