Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

donderdag, december 07, 2006

"wat heb ik een lief vriendje!"

Men neme een vriendin die het altijd, maar dan ook ALTIJD, koud heeft.
Voeg daar een wat verouderde, niet bij haar passende, jas bij en toef het af met een beetje liefde.
Het eindresultaat, het vriendinnetje wil graag een nieuwe jas.
En ik, als zorgzaam vriendje, vind dat ze dat wel nodig heeft/verdient.
Eerlijk gezegd, we hebben bijna een half jaar en ik ben als man niet goed in het verzinnen van wat origineels, dus dan maar wat praktisch (ben ik veeeeel beter in).

Je vriendinnetje gaat vandaag alvast in Rotterdam (werd Den Haag) kijken om daar "toch niets te vinden" zodat we a.s. zaterdag in Amsterdam zouden gaan shoppen.
Ineens word je 's middags ge-sms-ed dat er zelf TWEE jassen apart zijn gelegd, of ik na mijn werk met portomonee maar naar de stad wil komen om, en ja daar komt het:
Bij H&M een jas te kopen, daarmee naar C&A te gaan, daar beide jassen om-en-om 20 keer passen om te besluiten dat de C&A-er toch leuker is, dus die OOK maar kopen, om daarna terug te gaan naar H&M om die weer terug te brengen..

Ach ik moest toch al pinnen, zo heb ik mijn contanten ook.

En dan nog eens een terugweg met OV van Den Haag centrum naar Rijswijk waarbij ik toch wel redelijk heel erg supervaak heb gehoord dat "ze een leuke jas had gekregen" van haar "heeeele lieve vriendje".

Zo zie je maar hoe grote meisjes soms heel erg klein kunnen zijn.