Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

maandag, december 04, 2006

Sinterklaas

Sinterklaas,

Iets waar ik al in jaren niets mee heb gedaan, maar sinds Lyka moet dat toch maar weer.
Hoewel we het idee hebben dat ze nu "gelooft voor meer cadeau's" doen we dit jaar nog maar netjes mee.
Alleen hoe gaan we dat nou doen.
Ach, mijn ouders hebben genoeg ruimte, vinden het leuk om "surrogaat" opa en oma te spelen, en is voor Lyka ook eens wat anders, dus waarom niet daar.
Maar natuurlijk hoorde mijn zusje met aanhang erbij, en daardoor ook zijn overhang (lees ouders) met rest van de kinderen.
Al met al eindigden we gisteren (zondag) met 11 personen wachtende op "de cadeaus".
Om het verhaal in te korten, Lyka was het enige (kleine) kind, dus daarom kreeg ze iets meer cadeaus. Lees hier: iedereen tussen de 1 en 3, maar door de enorme hoeveelheden gekocht door hulpsinterklaas Tylani waren er voor Lyka een stuk of 15 cadeaus.
Wij voelden ons eerst een beetje schuldig, maar zodra je het genot van zo'n klein meisje ziet vergeet je dat meteen.
Maar ja, als je bedenkt dat ze ook nog a.s. dinsdag bij haar vaders een 2e pakjesavond krijgt met dus nog meer cadeaus...

Dank u sinterklaasje!