Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

woensdag, februari 21, 2007

Many changes

Zo ben je even afwezig en dan veranderd er een berg in je leven.
Even een korte update:
- Ik ben gaan samenwonen met Tylani, 6 dagen bij haar en 1 dag in mijn eigen (vorige) huis. Dan kan je net zo goed gaan samenwonen.
- Luizen gehad (Samen met Tylani en Lyka), kost veel geld, veel moeite en heeel veel wassen.
- Ik heb een partij gezeik op mijn werk, en waarschijnlijk word mijn contract niet verlengd. Begon met gedoe over half dagje vrij (vanwege de luizen) en daarnaa heel veel gedoe over vrije dagen/vakanties.
- Ik probeer mijn vriendschap met mijn beste vrienden weer op te krikken, loopt wat achter.

Om even samen te vatten. Er zijn nog een paar dozen rommel uit te pakken, en ik heb een weekend van 4 dagen.
Later ga ik wel meer posten..