Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

woensdag, februari 28, 2007

Ochtendritueel part 2

Op de tweede dag stond nanne weer netjes om 7:00 op, nou vooruit 5 minuten later.
Dit keer was Tylani ook op tijd eruit.
Om het voor elkaar te krijgen dat ik 's ochtends 3 boterhammen naar binnen krijg ontbijt ik nu niet aan tafel (speciaal daar zitten voor die 3 boterhammen) maar probeer ik het voor de TV op de bank (TV kijken en tussendoor eten). Tot zover gaat dat wonderbaarlijk goed.
Anderhalf uur later en ik ben weer helemaal klaar voor de dag, behalve die verrotte pijn in mijn onderrug...