Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

dinsdag, februari 27, 2007

Ochtendritueel

Laat ik eerst even ons gewone ochtendritueel schetsen:
Tylani staat tussen 6:30 en 7:00 op en gaat haar dingetjes doen.
Rond 5 over 7 staat ze bij mijn bed dat ik er uit moet komen, 5 minuten later weer en na nog eens 5 minuten trekt ze maar de deken van me af.
Het is 7:15 en ik heb koffie en werk met moeite drie boterhammen als ontbijt naar binnen, wat wel tot 8:00 duurt. Dan heb ik nog een half uur over om wakker te worden, tanden te poetsen, scheren, haar doen etc.
Vanmorgen was het anders. Ik stond om 7:00 op om de wekker in de woonkamer uit te zetten en stond om 5 over 7 al onder de douche, iedere 10 minuten sta ik bij Tylani om haar uit bed te halen "maar ze wil nog even blijven liggen". Uiteindelijk komt er een ritueel van dekens eraf halen (buiten bereik van grijpgrage handjes/voetjes), dreigen met natte washandjes en geklaag over dat ze het koud heeft in bed.
Het is 8:00 en Nanne is gedouched, heeft al ontbeten, geblogged, mail gechecked, katten gevoerd, haar gedaan etc.
Wat kan een wereld af en toe raar andersom zijn.