Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

vrijdag, mei 04, 2007

Auw Tandarts

Ik heb nu al een paar dagen last van een kies. Warm en drukkend gevoel en aanraken is uit den bozen.
Gisternacht lag ik al regelmatig wakker, dus op een gegeven moment maar naar de pillen gegrepen. Normaal heb ik een hekel aan 'zomaar' pillen slikken en doe ik dat pas als ik het echt nodig vind.
Uiteindelijk heb ik het gisteren overdag de hele dag aan de Ibuprofen gezeten, en zelfs door de 400 kwam de pijn nog heen. Hoog tijd om de tandarts te bellen dus.
Om 14:30 kreeg ik al een bandje dat ze dicht waren (??), dan maar de spoeddienst.
"Ja meneer, ik weet niet waarom ze dicht zijn, bel ze morgenochtend maar".
Gelukkig een rustige nacht, mede door een stapel Ibu achter de (pijnlijke) kiezen.
Vanmorgen gebeld, is de tandarts zelf er niet (ziek waarschijnlijk), ik moet weer de spoeddienst bellen. "Goedemorgen kapsalon ...." Een kapsalon??? Ja hoor, de spoeddienst heeft verkeerd doorgeschakeld.
Weer bellen naar mijn eigen tandarts, krijg ik een 06-nummer door die niet bereikbaar is.
Na wat zoeken op internet vind je nog een ander nummer, ook niet bereikbaar.

Ik heb AUW, ik wil geholpen worden!!!