Nanne - Who made up this name?

Bloggen, iets waar ik al tijden aan wilde, maar "t kwam er nooit van". Tot ik Tylani tegenkwam, die blogt bij het leven, en omdat ik naam intypen zat was, besloot ik maar een eigen account aan te maken, en van t 1 kwam t ander.

Naam:
Locatie: Zuid-Holland, Netherlands

Samenwonend met Tylani. It-er en fan van diverse soorten muziek.. niets boeiends dus.

vrijdag, mei 04, 2007

Burgerlijk

Ik woon samen met mijn vriendin (ooit vrouw?). Heb een baan van 9:00 tot 17:30. Er zijn kinderplannen. We hebben een hond en 2 katten, en 2 auto's voor de deur.
En als klap op de vuurpijl, we hebben nu een vouwwagen.

3 Comments:

Blogger Nanne said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

12:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jij bent it'er (is meer nerd dan burgerlijk), jullie houden van spelletjes spelen en roleplay (is niet zo heel common) en je vriendin is een gothic jurken meisje met veel zwarte make-up en impulsieve trekjes.

Wat nou burgerlijk ;)

12:08 p.m.  
Blogger tylani said...

hey, ga jij nog wat loggen dan?
dan heb ik weer eens wat te lezen :P

kus

10:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home